domingo, 26 de março de 2017


Enviamos na semana passada uma campanha muito importante. Ela trata da nova tentativa de inserção da ideologia de gêneroem nosso sistema educacional por meio da Base Nacional Comum Curricular.
Até o momento, mais de 50.000 pessoas já assinaram a campanha, mas queremos chegar a 100.000!
Por essa razão, sua participação é importantíssima.
Se ainda não tiver assinado a petição e se estiver de acordo com ela, por favor, assine e encaminhe para o maior número possível de pessoas:
Encaminho abaixo o primeiro email que enviamos, com uma explicação um pouco mais detalhada sobre o tema. 
Mais uma vez, agradecemos o apoio!
Viviane Petinelli (autora da petição), Guilherme Ferreira e toda a equipe da CitizenGO

--- NOSSO EMAIL DA SEMANA PASSADA ---

nascituro
Assine a petição para enviar um email ao Ministério da Educação
CLIQUE PARA ASSINAR

Os militantes que querem impor a qualquer custo a implementação da ideologia de gênero nas escolas de todo o Brasil não descansam. 
Apesar de o tema ter sido retirado do Plano Nacional de Educação, tentaram inseri-lo em todos os Planos Municipais de Educação do país. Após uma derrota gigantesca, a qual resultou da articulação e do esforço da sociedade por todo o Brasil, os militantes pró-gênero não se deram por satisfeitos. 
Agora querem inserir a nefasta ideologia na Base Nacional Comum Curricular (BNCC), que começou a ser debatida no governo Dilma e segue em discussão no governo Temer. 
Assine a campanha para enviar um email ao Ministério da Educação, pedindo que sejam retiradas todas as referências à ideologia de gênero contidas na BNCC:
Mais de 28.000 pessoas já assinaram a petição (você pode ter sido uma delas). Não deixe compartilhá-la também com o maior número possível de pessoas!
Como não poderia deixar de ser, a responsável pela inserção das referências à ideologia de gênero na BNCC, a professora Ghisleine Trigo Silveira, repete a mentira que os defensores dessa falsa teoria não cansam de dizer. Segundo ela, a BNCC deve
"Promover o respeito ao outro, acolhendo e valorizando a diversidadede dos indivíduos e de grupos sociais, sem preconceitos baseados nas diferenças de origem, etnia, gênero, orientação sexual, idade, habilidade/ necessidade, fé religiosa ou de qualquer outro tipo.”
A implementação da ideologia de gênero em nosso sistema educacional não tem como objetivo promover a tolerância. Essa é apenas a desculpa utilizada para conquistar a simpatia do povo. O verdadeiro objetivo é destruir de uma vez por todas as relações familiares por meio da fragmentação da personalidade. Não podemos cair nesse canto de sereia! 
SULA, não descansaremos enquanto a farsa que é a ideologia de gênero não for completamente desmascarada. Querem utilizá-la com o objetivo de doutrinar sexualmente os nossos filhos!
Mais uma vez, contamos com o seu apoio. 
Viviane Petinelli (autora da petição), Guilherme Ferreira e toda a equipe da CitizenGO


INTERNATIONAL COMMUNITIES mini solo by DAVID WIENER
View this email in your browser
FRIENDLY REMINDER
Tonight, from 6:30pm to 9:30pm.
You are part of our special guest list.
Saphira & Ventura Gallery: 4w 43rd street, suite #415, New York, NY - 11101
For more information about the show and the participating artists, visit: https://www.artsvgallery.com/ 
Interview of the Week
The Advantages of Marketing Mix Models
Matt Krepsik, global head of ROI at Nielsen, spoke with eMarketer about making the case for marketing mix models and how brands can benefit from them. Read Interview
An interview with:
Matt Krepsik
Global Head of ROI
Nielsen
Chart of the Week
chart-image
Why Identity Resolution Matters to Every Marketer
Creating a single view of the customer was challenging before the rise of digital, and it's since become exponentially more difficult. But connecting the dots is critical for the people-based marketing that marketers strive for and consumers expect. Check out this SlideShare to learn what Identity Resolution is, and how it powers people-based marketing!
View SlideShare
©2017 eMarketer, Inc. 11 Times Square, New York, NY 10036



Image

"....Plenty of winners expected for the new flat season. I already have info on some young horses stables are expecting win...."

- Membership From Five Pound a Month -






Quick end of the week update for you.

Good week for members with winners on the normal evening email & the late aw info delivering good results too (as a member BOTH are included, there is NEVER anything extra to pay)

The weeks winners included....

CAPTAIN WOODIE  11/4
COOL SKY  7/2
SHAMASH  5/2
DASHING POET  5/1
APROVADO  9/2

We also picked up the each/way money on WARRANTOR who finished 3rd for us at 20/1

We were very unlucky last night with the late info after Excellent George advised at 11/2 was backed down to 5/2f but after a rattling run down the inside could only get second after being beaten in a photo.
Luckily I had advised each/way so we collected a small profit.

Coming up this week...

I am expecting confirmation regarding bets at Wolverhampton, Sedgefield & Southwell


I am always being asked about 'longer term' memberships, no problem at all, you will always find reduced terms on my website.

The best offer online at the moment is the "12 month deal" which has been re-opened for a short while & that works out at less than five pound a month!



If you already have a profile/account on my website, simply log in, go to your 
profile & select change membership


With the new flat season around the corner, this is THE time that everyone needs info from the stables & I already know about some very nice young horses that are expected to win for connections in the upcoming weeks & months.

Aintree coming up too, so it's a very busy time ahead.




AP

LATEST DEVELOPMENTS IN BRAZILIAN AGRIBUSINESS

Home
Join Us on April 18, 2017Time: 7:00 AM to 10:30 AMLocation: 1185 Avenue of the Americas, New York, New York





"Brazil stands among the worlds foremost agricultural producers, and its farm exports contribute decisively to food security of nations and populations on all continents. The farm sector currently accounts for 21.5% of Brazil's Gross Domestic Products and for half of its export earnings, thereby contributing toward economic well-being and social stability. Though Brazilian farmers enjoy no subsidies, they remain competitive on international markets.  Brazil is the worlds largest exporter of sugar, coffee, orange juice, soy beans, and chicken. And stands among the leading exporters of products, such as corn, soybean oil and beef. Notwithstanding such achievements, there is still space for diversification and productivity gains.  Brazil can count upon significant competitive advantages, including vast areas of arable land, immense natural reserves, and among the worlds largest fresh water resources. Brazil has made great strides in agricultural research and technology, thereby increasing yields, while exercising social responsibility and environmental sustainability."
The Brazilian Agricultural Research Corporation, EMBRAPA
Moderator
Thomas DeCoeneCEO, GCA LLC
Speakers
Sergio Bueno, Partner, Agricola Rio Galhao
Renato CavaliniManaging Partner and Senior Vice President, Brookfield Brazil
Henrique Americano de FreitasExecutive Vice President and South America CEO, Westchester Group
Mark Moore, Manager, Bunge Global Agribusiness
Leonardo SlhessarenkoPartner, KNG
More information to follow!